بوی عیــــــــــــــــــدی@@@@@@@@@@@@@


••▪▪••●●* ...همه هستی من...*●●••▪▪••

سلام دوستای عزیزو مهربونم.

کم کم سال 90 هم داره تموم میشه و سال جدید تو راهه.

امیدوارم همتون سال خوب و پر از شادی و موفقیت پشت سر گذاشته باشید.

و سال خوب تری رو پیش رو داشته باشید.

آرزوهاتون آبی و دلاتون سبز سبز.

 

بوی عیدی …
بوی عیدی بوی توپ بوی کاغذرنگی
بوی تند ماهی‌ دودی وسط سفره‌ء نو
بوی یاس جانماز ترمه‌ی مادربزرگ

با اینا زمستونو سر می‌کنم
با اینا خستگی‌مو در می‌کنم

شادی شکستن قلک پول
وحشت کم شدن سکه‌ء عیدی از شمردن زیاد
بوی اسکناس تا نخورده‌ء لای کتاب

با اینا زمستونو سر می‌کنم
با اینا خستگی مو در می‌کنم

فکر قاشق زدن یه دختر چادرسیا
شوق یک خیز بلند از روی بته‌های نور
برق کفش جفت‌شده تو گنجه‌ها

با اینا زمستونو سر می‌کنم
با اینا خستگی‌مو در می‌کنم

عشق یک ستاره ساختن با دولک
ترس ناتموم گذاشتن جریمه‌های عید مدرسه
بوی گل محمدی که خشک شده لای کتاب

با اینا زمستونو سر می‌کنم
با اینا خستگی‌مو در می‌کنم

بوی باغچه بوی حوض عطر خوب نذری
شب جمعه پی فانوس توی کوچه گم شدن
توی جوی لاجوردی هوس یه آب‌تنی

با اینا زمستونو سر می‌کنم
با اینا خستگی‌مو در می‌کنم.



نظرات شما عزیزان:

فاطمه
ساعت10:02---28 اسفند 1390
سلام نسیم جون
عیدت پیشاپیش مبارک امیدوارم سال نود و یک سال خوبی برات باشه.
ممنون که بهم سرزدی خوشحال میشم بازم بهم سربزنی.
راستی اگه با تبادل لینک موافقی خبرم کن


سوده
ساعت10:34---27 اسفند 1390
سلام نسیم جون
پیشاپیش عیدت مبارک سال خوبی هم داشته باشی.


تنهای متفاوت
ساعت16:51---23 اسفند 1390
سیلوم نسیم بهاری
خبی عزیزم؟
شعر خوشملی بوداااا دمت اب گرم
عیدتم پیش پیش مبوووورک


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در شنبه 20 اسفند 1390برچسب:,ساعت11:36توسط نسیم | |